Aug 6, 2010

The Loaf


Dengan tak ada sebarang tujuan dan arah tuju, kita orang saja-saja jalan-jalan naik tren ke Subang. Mula-mula masuk Carrefour, Lepas tu ke Subang Parade, and lastly ke Empire Gallery shopping mall. Bangunan Empire Gallery tu macam gah je kat tepi jalan, so kita orang masuk dan tengok-tengok. Hmmm...tak da pape pun yang menarik. Macam shopping mall biasa. Agak-agak perut dah lapar, saja singgah di The Loaf. Roti-roti kat situ sedap. Bekas untuk roti tu pun cantik. Siap beli dua kali untuk nak ambil bekas tu. kuikuikui.

2 comments:

Clara Emily Cancer said...

sedap le zuzu.
menyelerakan.
bg org yg kuat makan cam aku.

cikzuzu said...

memang sedap ya, harga pun sedap jugak,haha.