Sep 29, 2012

Photo: Perkahwinan Nurnaim & Razin (Makan Beradab)

Assalamualaikum!

Lamanya nak menghabiskan gambo-gambo kahwin si Iempian dengan Pokjen ni. Banyak bebeno gamaknya. Lepas satu, satu. Tak habis-habis. Lambat pun ye jugok dok. Maklumlah, kawan takde internet. Handphone pun kecik, hikhikhik. Dah, marilah kita sambung menengok gambo-gambo kahwin Iempian dan Pokjen. Kali ni, gambo pengantin perempuan menambut pengantin lelaki dan makan beradab.




Amboi, cik Iempian tengah makan pun sempat lap bedak, kihkihkih.











 Ada lagi sambungannya, tungguuuuuu.....


Sep 23, 2012

Photo: Nurnaim & Razin (Hantaran Dari Pihak Perempuan)

Assalamualaikum.

Bersambung lagi ke entri ketiga Perkahwinan Nurnaim & Razin. Entri kali ni gambar-gambar hantaran dari pihak perempuan ke pihak lelaki. Emm emm emm senanya kan, ada gambar hantaran dari Nurnaim je, hantaran untuk Nurnaim takde. Aku pun tak tahu kenap si Chan ni tak amek gambo hantaran dari Razin. Sorryyyyyy....

Kasut


Wallet

Perfume


Chocolate



Al-Quran


Sep 19, 2012

Photo: Akad nikah Nurnaim& Razin (Selepas Lafaz)

Assalamualaikum.

Part 2 of Nurnaim & Razin's wedding is up, yay! Semua gambar dibawah adalah selepas lafaz akad nikah. Lega Pokjennnnn (Razin)

RM80 tunaiiiii













Mas kahwin saya pada awak. Eh.









Kami pun nak interprem, hihik.
Next, persandingan.

Sep 18, 2012

Photo: Akad Nikah Nurnaim & Razin (Sebelum Lafaz)

Assalamualaikum.
Hey, hey, hey, hey! Lagi seorang kawan sepoli-seuitm-serumahsewa-sebiliksewa kahwin. Last two weeks, Ima dan hari Sabtu lepas, Nurnaim & Razin. Aku panggil dia Iempian je. Hihik. Gegambar kat sini tak berapa nak sharp dan tak berapa nak memuaskan hati, tak seperti wedding Imah haritu, sob-sob-sob :(

Lets photos tell the story.

Razin - Pengantin lelaki menunggu rombongan perempuan

Akad nikah dijalankan di Masjid Jamek Kampung Baru, KL.

Arggghhhh! Chan selalu amek gambo bila gigi jongang aku terkeluar -___-

Iempian in creaminoooooo...


Ayah pengantin perempuan

Ini cik pengapit. Inai dia lagi merah dari pengantin.



Manisnya Iempian dalam gambar ni. Boleh potong kaki.

Saya - Iem - Linda dan 3 raingers. Nampak tak raingers saya kat mana?

Kak Yann (mak andam)

Tok Imam. Boleh tahan kelakar dia ni.



Seriusnyeeeee awokkkkk



Ini part 1. Tunggu next entry. Kbaiiiiii...