Nov 20, 2010

Hari raya & Hari lahir

Topik 1:

Selamat Hari Raya Aidiladha. Yes, aku tau memang dah lambat aku wish selamat, but takbir still bergema ok. So, takdelah lambat sangat :)
Semoga para jemaah dapat haji yang mabrur.

Hari-hari mak aku kata; ''bestnya dapat pergi Mekah'', ''harini lontar jamrah'', ''eh, hujan lebat la kat Mekah''.

Ok ma, memang best dapat jadi tetamu Allah, cuma kita belum disenaraikan sebagai jemputan Dia. Kita pun belum bersedia barangkali. Sabar ye ma, nanti-nanti ada rezeki kita jejak tanah haram tu :)

gambar sumber dari En. Google

Topik 2:


Hari yang sama umat Islam buat ibadat haji, hari lahir dua girlfriends ni.

Happy Birthday korang! :)

Mereka memang bestfriend sejak aku kenal mereka di PKB. Memang best moment dengan dia orang. Tahun ke 23 korang lahir ni, dah takde soflan + nescafe okay! Haha. Padan dengan muka korang dapat hadiah macam tu dulu. But actually aku pun tak pernah terbabit dengan hal-hal sabotaj dan pendengkian seperti tu (baling tepung, telur, curah air, etc.) Itu pertama kali, dan tu semua plan budak-budak ni weh. Aku tukang gelak pecah perut je ok.

Terima kasih untuk Mekya Jeli, Am Jamilah, Mekna Farhana, Ustazah Asiah, Teacher Nabilah and others yang tak disebut tu. Korang tau korang siapa, kan. Hope sangat boleh jumpa and gather-gather lagi. Masing-masing dah sibuk dengan hal-hal masing-masing. Semua bakal-bakal berjaya, cantik dan kacak bergaya!

Happy birthday again!

Oh yes! lupa nak mintak izin shira, zu ambil gambar korang ni, kat facebook shira. sorry! :p

ini blog shaming. (dia comel tau, putih dan gebu)

p/s: aku bengang sebenarnya gambar birthday tu jadi kecil. apehal jadi kecil? masa aku edit, nampak besar je. haih.

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers