Apr 21, 2011

The G

Assalamualaikum

Semester ni semester last aku di UiTM Shah Alam. So lepas ni The G akan berpisah. Mungkin susah nak jumpa lagi, and mungkin jugak senang. Sebab QS field tak besar mana, balik-balik jumpa orang yang sama. So, no wonder la if we''ll meet again :)

To The G, good luck untuk final semester exam and your future life. Semoga kita semua berjaya. Ayie nak jadi lecturer kan, KB kerja kat office daddy dia, Ima nak kerja gomen, Qush nak sambung master, Iem nak kahwin cepat, Paeh become a photographer. Hehe.

Love;
Juleha Aripen

6 comments:

Anonymous said...

owh sedeynya aku. moga2 aku dpt jadi pengarah kt gomen amin~ GUD LAK UTK KO GAK CIK ZUZU

mareima said...

aduh x mau jd anonymous

mareima said...

yay dah d mareima hihi :p

juleha.aripen said...

ah mareima ni. nama nak vogue je, nyampah nok.

mizo said...

xmention aku nk jd ape pown... aku bakor ar selipor ko nnti..

juleha.aripen said...

hahaha mizo. lek ah, ko tak pernah bagitau aku ko nak jadi apa, manalah aku tau ngek.

Daisypath Happy Birthday tickers