Aug 23, 2012

Photo: Hari Raya Ketiga 2012 (ke perjumpaan keluarga)

Assalamualaikum!

Dah hari raya ketiga dahhhhh. Eh, mana hari raya kedua punya gambar? Memang takde gambar pada hari raya kedua ye, ye. Sebabnya hari raya kedua aku tak bawak kamera. Hari raya kedua aku dengan atok pergi Sagil ada open house kat rumah arwah moyang. Jadi, kita lompat terus ke hari raya ketiga. Heheh.

Hari raya ketiga kami pergi perjumpaan keluarga besar sebelah Abah kat Bukit Gambir. Memang tiap-tiap tahun perjumpaan keluarga diadakan secara bergilir-gilir. Tapi gambar-gambar kat bawah ni takde satu pun gambar di hari keluarga tersebut. Semua gambar semasa hendak pergi. Kihkihkih. Apalah teruk ye dok?







Eh, kenapa saya tidak berwarna ungu? Sebab Mama ngan Angah aku dah komplot nak pakai baju ungu, lepas tu tak dikabonye kat aku. Dah aku macam anak angkat, lain warna -__-





Oh noooooo! Pimple!










No comments: