Aug 22, 2012

Photo: Hari Raya Pertama 2012 (beri duit raya)

Assalamualaikum!

Bahagian ketiga: Inilah Hari Raya Pertama yang aku harus memberi duit raya pada sepupu. Sebelum nak bagi diorang duit raya, aku letak syarat "siapa nak duit raya, cium pipi kaklong dulu!" Semua sepupu lari tanak duit raya aku, ciskek sungguh! Pipi aku walaupun tak gebu, tapi takdelah busuk. Errr, mungkin diorang dah besar, segan nak cium aku, hihik. Apa nak segan, takde makan nak segan-segan hokey! Lepas aku tarik balik syarat, semua duk salam nak duit raya -__- Bertuah sungguh! 

Gambar-gambar kat bawah menunjukkan aku statik di satu sudut rumah Atok Mak, and that's why position tak berubah. Semua gambar sama, kecuali sepupu yang terima duit raya je yang berganti.

Qiela

Izyan

Afiq

Ika

Anuar

Akid

Ira

Aden

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers