Dec 28, 2015

Budget Trip to Seoul Day 2 Part 8 - Petite France




Habis dah gambar di Nami Island. Kami nak bergerak ke Petite France. 


Banana Milk ialah satu kewajipan disini.



Entrance Wall di Petite France.


Drama 'My Love From The Star' difilemkan disini. Kat pintu masuk je dah ada poster drama ni. Dah tonton ke drama ni? Mestilah sudah!


Entrance Petite Frace. Melangkah masuh terus beratur beli tiket okeh!


Lepas pegang tiket yang dibeli, automatik kamera terus di tangan.





Kebetulan, ada Puppet Show kat dataran dalam Petite France ni. Dengan muzik yang kuat dan persembahan puppet yang menarik, lama jugak lah aku menonton show tu. 


Puppet sempat bergurau dengan penonton.


Sempat jugak rakam beberapa minit. Dengan tujuan bila dah balik hotel nanti nak wasap kat Mama. Kemain.


Sedang tontong Puppet Show, pusing belakang sat amik gambar bangunan kat belakang. Heheh.


Selfie sikit, Itu tandanya bukti aku disitu.




One of the scene dalam My Love From The Star is HERE! 



Art is art. Aidonowaidiskricheishier (I don't know why the creature is here)


Ha, dan ada pengantin photoshoot kat sini. Hurmm, mesti cantik-cantik gambar wedding mereka. Me is envy.


Time to round in the Petit France.


And capture all the arts here.




Actually it is not too cold, sedap-sedap je sejuknya.


Wall painting pun cantik. Eee, takde benda yang tak cantik lah!




No comments: