Jan 4, 2011

Sesi temumata

Assalamualaikum!

Memandangkan cuti semester yang lepas hampir 2 bulan jugaklah, so selama 2 bulan tu lah aku tak jumpa Chanhonam. So, tadi kami berjumpa. Oh yeah! Gembira :) Habis kelas je tadi terus ke KL, lagipun aku memang nak beli barang kat Low Yat. Nak beli stationaries, maklumlah start semester semua barang kena baru :p

Gambar-gambar kat bawah was taken semasa kami lunch pada pukul 4 petang. Lunch ke gitu? Lapar gila perut aku, dah meratap merintih nak nasi.

Dalam buku tu aku tuliskan list barang-barang yang nak dibeli. Mesti kena listkan oh, kalau tak, habislah duit aku. Bagus sebenarnya listkan barang yang nak dibeli. Silalah contohi saya :p

Sungguh kan aku menulis.


Ni Chanhonam saya, tengok t-shirt dia. Kuning kau! SWEETIES lagi. Sweet ke? :p Aku sweet, tu dah betullah. Heh.


Time to go home bebeh! Good night!

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers