Apr 30, 2012

KOPI

Assalamualaikum.



This week ialah minggu KL International Book Fair di PWTC. Start from 27 April to 5 of May rasanya. Hari Sabtu aku pergi, Ahad pun pergi lagi. Tujuan paling penting ialah pergi booth Fixi. Aku hendakkan karya neddokhan lagi, tapi cuma satu novelnya; Kelabu. Dan aku dah pun miliki. Sesampai di booth Fixi, buku pertama aku capai; Kopi. Aku palingkan Kopi, mata terus nampak nama Nadia Khan; neddokhan yang aku cari karyanya. Aku beli Kopi semata-mata neddokhan. Semata-mata. Buku sampingan, aku beli Kougar.

Chan lagi hebat, beli 4 buah, aku cuma 2. Antaranya, Nakal oleh Aloy Paradoks, Sang Bohemian, Travelog Rabak dan Awek Chuck Taylor oleh Nami Cob Nobbler.

Aku rebutkan Awek Chuck Taylor dengan Chan, tapi dia kedekut, dia tanak kongsi dengan aku. Kami memang suka buku tapi belum tahap obses. Untuk membeli, itu sudah pasti.

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers