Dec 14, 2011

Abang ayis wedding's

Assalamualaikum.

Ahad yang lepas aku hadiri 3 kenduri kahwin, entri yang lepas ialah salah satu daripadanya. Ini perkahwinan abang Ayis kat Sungai Abong. Dia ni merupakan cucu kepada atok saudara aku, kiranya kakak atok mak punya cucu. Aku pun tak tau apa nama hubungan ni, sepupu? Dua pupu? Kupu-kupu? Tapi memang keluarga sebelah abah agak rapat, dan kalau ada kenduri kendara, confirm saudara-mara akan datang. Ermmm aku tak tau la nama pengantin perempuannya, nama Abang Ayis ialah Faris, itupun tak tau nama penuh. Biasalah kalau hubungan persaudaraan tu jauh sikit, memang tau nama panggilan je, hehe.

Selamat pengantin baru, Abang Ayis!


Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments: