Dec 11, 2011

Wedding of Rabiatul Adawiyah & Syses

Assalamuaikum.

This week balik Muar kena marathon kenduri pulak. Ada 3 invitations tadi, first place at Parit Karang, then Kundang Ulu and lastly Sungai Abong. So the photos above are taken at Kundang Ulu. Aku just panggil pengantin perempuan as Oby dan dia adalah kawan satu taman dan satu sekolah menengah aku dan Angah. Actually her husband pun satu sekolah menengah dengan kitorang jugak dan sebaya dengan aku. Kenal nama tapi tak pernah bercakap atau bertegur. Entah dia kenal aku ke tak, tak tau lah. Aku siap sibuk-sibuk nak dapatkan duit tol dari pihak lelaki, hehe. Dorang sangat sepadan bersama, pelamin cantik, wedding meriah. Hey Oby and Syses, selamat pengantin baru!


Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers