Dec 9, 2014

Budget Trip to Sabah Part 12 - Around KK Part 1



Around KK

Hotel kitorang sangat dekat dengan laut tau, so lepas shopping dalam pasar tadi kitorang jalan-jalan kat sini. Tau tak sekarang pukul berapa? 12 okeh! Panas bak ang. Kitorang redah je. Panas pun panas lah, pedulik hape.







Antara pemandangan jalan raya sekitar KK.




Lorong-lorong ni sebenarnya laluan shortcut dari hotel kami ke Pasar Philipines dan laut.




Nama pun tengahari, cari makan lah! Kami decide makan kat foodcourt depan tu.


Dan makanan ialah pelik. Hahahahahahaha! Ni pun aku tak tau kebenda entah.


Lepas lunch, sambung berjalan lagi. Jumpa pusat penjaja.




Teruskan berjalan ke Mall.


Mall, macam biasalah. Sama je shopping mall kat mana-mana. Last-last lepak sini beli air. Hehek.





Cantiknya gambar-gambar! Hahahahaha.

No comments: