Dec 18, 2014

Company Trip to Bangkok Part 4 - Khao San Road



Siapa peminat tegar Runningman? AKU!

Sebab tu aku nak pergi sini. Hahahahaha! Sebab Runningman pernah filming kat sini. Nanti aku tunjuk mana tempatnya.

Dari jeti, kena naik teksi untuk ke Khao San Road. Boleh tahan jauh, memang kena naik kereta. Tak boleh jalan kaki. Kecuali lah kau mat saleh.


Panjang sangat jalan ni. Dari hujung ke hujung.


Tapi harga kat sini boleh tahan mahal. Sama macam kat bandar.

Untuk kenangan, kita beli barang murah-murah je. Beli gelang! Hahahaha.






Macam-macam jualan kat sini. Make sure bawak mineral. Panas jangan cakap bak hang!


Wefie tengah jalan. Nasib tak ramai orang.


Ha, ni lah dia tempat filming Runningman tu. Aku tak ingat episode berapa. Tapi ni episode masa Runningman jelajah Asia. Diorang pergi Thailand, Vietnam, pastu tak ingat. Hahahaha.

Sepanjang jalan kat sini, mata aku melilau cari tempat ni. Memang tersorok pun tempat ni. 


Pakcik polis sedang merayau.







No comments: