Jun 9, 2010

Belia oh belia!

Menurut pengetahuan aku yang tak berapa nak tahu, belia itu seseorang yang berumur 18 tahun hingga 40 tahun tidak kira apa juga bangsa dan jantina. Adakah aku betul?

Jika ya, aku adalah belia.

Dan juga remaja yang sangat muda. (-_-') Ya, saya masih muda, cuma tak tahu ajal bila.

Sempena hari belia negara, beberapa minggu yang lepas majlis secara besar-besaran diadakan di PWTC selama 3 hari. YOUTH' 10.

Dan aku difahamkan bahawa Siti Nurhaliza adalah ikon belia negara. Cehhhh!!!

*cebik mulut

Selama 3 hari itulah aku tak pergi. Yang pergi ialah Encik Aeh. Siap dapat tiket free oh! Senang-senang je dapat tiket, tapi tak dapat bawak aku haha. Pergilah kau sorang-sorang dengan bontot yang sakit. Kesian dia, bontot sakit, tapi keinginan untuk berhibur tersangatlah tinggi. Sabar ya?

Atas rasa kasihan aku tak dapat pergi bersama beliau, Encik Aeh belikan tee untuk aku :)

*sengih, sengih, sengih

Terima kasih, walaupun belum terima di tangan lagi tee tersebut.

Bertambahlah koleksi tee warna hitam dalam *gobok baju aku.

Ya, memang banyak sampai aku sendiri rasa tiap-tiap hari pakai baju yang sama. (-_-')

Dan Encik Aeh pergi Youth' 10 selama beberapa jam pada hari pertama, sebab beliau kata boring. Yeke?

Kau-kau-kau pergi? Macam mana keadaan kat sana?

*gobok itu almari

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers