Jun 1, 2010

Realiti TV

Sekarang Akademi Fantasia 8 dah habis. Diganti dengan Jangan Lupa Lirik pula. Sebelum Akademi Fantasia habis, aku dah berangan. Sebenarnya sangat-sangat berangan yang aku akan dapat tengok Mentor 4. Sekali, ada pulak Jangan Lupa Lirik. Buat pengetahuan kau-kau-kau, di kotak tv rumah aku memang akan terpampang channel Astro sahaja. Aku ulang, Astro sahaja! (tanda seruan menunjukkan geram) Aku nak tonton Mentor okay. Peduli apa kalau ada orang kata Mentor tu tak best, penuh drama, mentor-mentornya over, aku tak kisah. Akademi Fantasia lagi over okay! (geram lagi).

Actually, aku tak benci Akademi Fantasia, aku pun tak kata aku suka Akademi Fantasia. Aku biasa-biasa saja. Cuma kalau dah 24/7 channel Astro yang hampir setiap masa ada ulangan diari, dan sekarang ulangan klip-klip video bekas-bekas pelajar AF (dah penat type penuh), muka aku boleh bertukar warna hijau okay! Boleh muntah hijau jugak! Dan bila setiap hari suntuk aku penuh dengan AF, aku dah suka lagu RSVP. Aku suka lagu, bukan penyanyinya. LAGU!

Sampai sekarang aku tak berpeluang penuh-sepenuhnya untuk tonton Mentor 4.

Foto-foto disini Encik Aeh captured masa kami dan Asma' pergi tonton live kat Wisma MBSA, Shah Alam. Asma' pun sama, tunjuk garang dengan Canon beliau. Sekarang aku duduk rumah, tak dapatlah semua tu. Tunggu final Mentor 4 nanti, aku pergi. Encik Aeh, aku booking kau awal-awal :p (InsyaAllah)


Kalau ada undi untuk mentor-mentor, confirmed aku undi Mummy Mas Idayu. Ah, aku tak tahu kenapa aku suka dia. Tapi protege dia, Shaq, aku tak minat. Lagi satu pasangan Joe Flizzow dan Ila Damya. Dia orang pun macam hebat jugak.


3 comments:

chan said...

tergantung je citenya ni...?

en.sani said...

kalau eman manan jadi mentor, mmg aku tak ketinggalan...

juleha.aripen said...

buka ko line2 yusof haslam ke. apesal eman manan pulak perginya.

Daisypath Happy Birthday tickers