Sep 12, 2010

Cupcake hampeh



Aku sebenarnya sangat tak suka kek. Muak okay, rasa nak muntah je. Lagi-lagi krim kek, eewww.. Tapi tangan gatal aku dah gedik sangat nak buat cupcake. Macam cantik je orang lain buat, aku nak try jugak. So, malam tadi aku dengan angah buat la beberapa ketul. Muffin dia macam tak jadi je. Krim dia pun tak sewarna-warni dalam internet or dalam tv. Takpelah, janji puas dapat buat walaupun aku tak makan. :)

Sedekahkan pada orang.

No comments: