Jan 3, 2012

Tao Authentic Asian Cuisine

Her name is Shanny.

From left; Willie, Yuen and Chong.

Dessert.

Salad.

Sushi.

Cashew nut.

Oyster yang paling menggelikan, uwekkk.

Assalamualaikum.

Alamak, entri dah basi, baru ni aku sempat nak post. Takpe, yang penting kenangan, hihi.

Kami satu pejabat dibelanja makan oleh bos-bos yang baik hati. Makan malam di restoran jepun, Tao yang terletak di Kota Damansara. Kami makan secara bufet, nak ambil makanan banyak mana pun tak kisah. Tapi serius, aku bukanlah orang yang tepat untuk diajak makan secara bufet. Sebab perut aku muatannya sangat terhad, walaupun makan kuantiti sedikit tapi banyak kali, hehe. Masa makan malam tu jugak, first time ever dalam hidup aku makan oyster! Geli bak hang! Nak muntah aku, serius aku takkan makan lg. Tapi overall makanan sangat ok, dapppp...

Thank you bos!

Ehhh! Gambar Ika mana? Hahahaha, maaflah Atika, gambar kita yang kat dalam toilet tak boleh nak rotate, biasalah, online kat handphone je, tak mampu, ngehngehngeh.


Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers