Jul 23, 2010

Geng : Episode 4

Lepas penat-penat, pening-pening main main game dalam Cosmo's World, kita orang kembali ke pangkal jalan. Mencari-cari balik kawan-kawan yang kat luar tu. Bukan kita orang je penat, dia orang yang tunggu kat luar tu lagilah penat.

Kau tengok tu Puan Liezza dengan En. Izzaf dah terlepek a.k.a melepak kat situ. Maaf ye tuan puan. Hehe.


Ha.. yang bab si Melia aku tak paham sikit. Melia, sila jawab kenapa kau begitu :)

Yang si budak kecik ni, aku lah pulak ambil tugas. Kesian weh Encik Aeh jaga dia. Berlari sana, berlari sini. Hyperactive gila. Tak paham betul. Nak bagi tidur punyalah susah. Adeh.

Cik Bai siap beli jam tangan baru. Pewiiit....

6 comments:

Clara Emily Cancer said...

amek gmbr cndid x kasi tau aku..
bg le aku smile dulu k..

liezza izz said...

hahaha..gmbr ak melepak pn ad eh..huhu..seb bek ak duk sopan2 time tu..ahaks..(ni mst keje 'chan chin chun' ni..huhu)

cikzuzu said...

hehehe.. kau pergi serang chan, dia memang suka gmbr candid :)

Clara Emily Cancer said...

tula..
chan nie.
ade ke candid pc aku muke kerut2 tuh.

liezza izz said...

ha..ckp mke kerut2..ezaf pn ad tgkp 1..haha..dia ckp ko gaduh ngn pakwe..haha

cikzuzu said...

hahaha, tu yang cantik tu