Jul 12, 2010

Platform 5

Tadaaa!!! Aku di KL lagi. Rajin kan aku pergi KL. Mestilah, kekasih hati kat KL, takkan nak pergi Bukit Kayu Hitam pulak kan? Sukahati akulah nak pergi mana pun.

*ambil saya kat Bukit Jalil. Platform nombor 5 tau.

Perut tengah lapar. Jom makan!


Nasi! Nasi! Nasi! Nasi adalah penting untuk tumbesaran aku yang tak membesar ini. Boleh gila kalau tak makan nasi. So, korang-korang ni tak payahlah mengada-ngada diet-diet segala bagai. Makan je okay :)

Lepas makan nasi, kita makan kek. Ini pencuci tekak. Perut dah mengah-mengah, lepas tu makan kek, memang muntahlah jawapannya. Okay-okay. Aku tak muntah.

Ala, saja-saja je. Kami kan tak sambut anniversary. Haritu kan ada orang ketiga. Kali ni biar kami berdua okay. Tak mampulah nak beli kek sekilogram tu, sepotong je cukup. Bajet kena jaga oh!



Pagi tu nanti Spain vs Netherlands. Confirm Belanda tertiarap. *dalam hati.


*******************

Esok paginya, aku check mesej kat handphone.

Mesej dari 22010 : Spain vs Netherlands (1-0)

Tersengih-sengih aku.

4 comments:

Clara Emily Cancer said...

wah celebrate anniversary yer..

cikzuzu said...

hihi, takpun ya. just beli kek sepotong, buat syarat.huhu

liezza izz said...

ak nk jgak kek tu..mane leh mkn bedua je beb..huhu

cikzuzu said...

mana boleh ngecek.keh3:p