Jul 6, 2010

Satu perut dua pinggan


Untuk pengetahuan kau orang dua-dua pinggan nasi goreng dan kuey tiaw goreng ni, Encik Aeh yang makan. Lapar benar rupa kan. Ish ish ish, sampai dua pinggan dia sebat. Sebab tulah sekarang ni dia makin gemuk! Perut makin lebar! :)

Takpe, aku tak kisah dia gemuk ke kurus ke apa ke. Yang penting dia gembira. Aku tengok dia makan, aku yang kenyang, bukan dia yang kenyang. Itu belum tambah dia makan otak-otak lagi. Lepas tu ada pulak order tauhu bakar. Mujur tak sempat makan, kita orang dah gerak pulang. Jadi, aku dengan budak rumah yang melantak tauhu bakar tu :)


Tengok, gemuk kan? Tu, lengan dia, dah macam betis aku. Belum peha dia tu, kehkehkeh.

Lokasi : Le Lac Seksyen 7 Shah Alam (berhampiran tasik depan Unisel)
Waktu : Petang

4 comments:

Clara Emily Cancer said...

chan yg makan ke.
xpun zuzu yg makan ek.

biar le chan besar dr ko.
blh angkat ko.

cikzuzu said...

tu lah pasal. aku nak gemuk jugak.

Hamzah Ian said...

pergh.. mcm best makan situ..

cikzuzu said...

okay kot, kalau tengah lapar. huhu