May 30, 2011

Sesi mendownload movies

Assalamualaikum.

Sebelum ni, I mean sebelum duk jauh dengan Chanhonam, memang dia yang akan downloadkan cerita-cerita yang aku nak tengok. Tak kisahlah drama ke, movie ke, apa-apa je. Tapi lepas aku dah habis belajar, aku kena balik Muo and Chanhonam pun balik KL, dia memberi pelajaran yang cukup untuk aku download cerita sendiri. So, lepas ni aku dah tak yah susahkan dia untuk download movie untuk aku, sebab aku dah boleh buat sendiri! Weehuu!

Eh, tapi...

Actually benda ni not good la for those yang betul-betul-betul support movie by buying the tickets and watch it in cinema. Tapi aku kan pirate! So, aku kena download! Aku jarang sangat tengok wayang, sebab aku cepat mengantuk, dah la gelap, best tidur woo! Chanhonam pun bengang je kalau nampak aku dah ternguap-nguap :p

See! Berkat pengajaran yang hebak dari Chanhonam hebak telah buat aku download begitu banyak cerita dengan hebak, hihi :) Please click to enlarge the photo. Lepas ni aku dah boleh buat meniaga :p

*Dalam proses mendownload Nora Elena lagik. Nak buat satu album untuk Nora Elena. Thanks to zulmovie sebab Nora Elena aku download kat dia, hehe.

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers