May 26, 2010

Orang Miskin Pun Mampu...

Perhiasan semata-mata, ternampak memancut-mancut, snap jela. hahaha.



Sengaja letakkan gambar itu di atas kerana cerita ini bermula dari gambar itu. Hehe. Ok, ceritanya begini. Entri kali ini mengenai makanan yang mampu semua orang nikmatinya walaupun tempatnya seperti "exclusive" yg "vogue2" gitu. Tapi hakikatnya, harganya mampu kita nikmatinya. Tetapi hanya promosi sahaja di tempat ini. Tak silap sehingga bulan Jun ini dan masih sempat lagi nak mencubanya. huhu.


Restaurant JAKE'S


Ini 1st restoran aku singgah dengan family aku, Restorant JAKE'S. Pada mulanya, aku tidak beberapa pasti akan makan di sini kerana macam mahal je. Takut nak masuk. Padahal, hahahahahhaha (tergelak dalam hati) sebab tak sangka dengan harga yang di promosikan. Gila murah. 1 set hidangan hanya rm 3.60++, macam tak percaya bukan? Contoh menu2 yang sempat aku snap, ada kat bawah ni. Tapi aku tak tahu nama2 makanan ni, maklumlah aku tahu makan je. Hahahaha.








Ni jela gambar2 yang aku snap, walaupun banyak lagi yang ada. Pasni aku tunjuk pulak restoran2 yang lain aku singgah dengan family aku. Tapi gambar2 makanannya tak ada sebab sesetengah restoran tu tak bagi mengambil gambar2 di restorannya. Leceh je kan bunyinya? Tapi tak apalah, ada jugak gambar restorannya. kui3.







Itu jelah yang restoran2 yang aku singgah. Ada banyak lagi restoran yang ada kat situ, tapi yang aku tak pergi tu, tak halal. Hahaha. Eh, aku macam terlupa sesuatu je. Restoran, makanan, aku bagi tahu. Tapi lokasinya aku tak bagi tahu. Hehehe.



Dekat sinilah lokasinya. JW Marriott Hotel Kuala Lumpur. Kalau nak cuba, bolehlah datang sini beramai2, bawa je family ke, couple ke, kawan2 ke, tak kiralah, semua jelah senang cerita. Hehehe. Sementara ada chance ni. Jangan malu, jangan segan. Miskin ke, kaya ke, sama je. Nikmati rezeki tuhan bersama2. Yang penting, jangan membazir. :P

Photos and text by : Encik Aeh

4 comments:

juleha.aripen said...

panjangnya entry. hehe. mesti orang kompius sebab bahasa penulisan kita tak sama Encik Aeh. haha

Lia Hasty said...

keje promote makanan jer..
zuzu kuat makan ke..
aeh yang kuat makan.

juleha.aripen said...

entry ni keje aeh.
hehe.

Cik Aeh said...

zuzu: hahaha. mmg lain pun. kui3

melia: sy yg kuat mkn sbnrnye. tp nfsu mkn tgi zuzu. hukhuk.

Daisypath Happy Birthday tickers