Jul 18, 2010

Geng : Episode 1

Yeehaaaa! Kita orang jumpa lagi setelah tempoh masa yang lama tak berjumpa :) Seronok kan dapat jumpa kawan-kawan lama. Kira macam reunion la jugak.

Harmielia, Baizura, Nabilah dan Liezza. Mielia dah bekerja, Bai dan Belle sama macam aku, still study kat Uitm. Yang lagi seorang tu, ibu mengandung. Perut besar-besar pun hyper nak pergi situ, pergi sini. Hehe. Semuanya dah semakin cantik dan berjaya :)

Kita orang jumpa kat Times Square, KL je. Actually plan untuk ke Genting Highland, but so sad....tiket takde. Nak pergi pukul 10 pagi, tiket habis. Yang ada cuma tiket pukul 2 petang. Lepas tu, tiket cuma ada untuk 4 seat only. Kita orang ni berenam. Plus Asma' and Encik Aeh. Memang dugaan betul untuk beli tiket. Padahal bukan beli on the spot. Mungkin kena beli seminggu lebih awal. Berpeluh-peluh aku dengan Encik Aeh kat depan kaunter tiket tu. Berdadih-dadih ketiak. Kui3. Itu belum kira dengan dengan driver-driver teksi, tak habis-habis nak sapu orang suruh naik teksi dia pergi Genting. Ish..ish..ish..

Apa nak buat, dah tak de rezeki, maybe next time kena planning masa dengan berhemah, okay kawan-kawan. Hihihi.

So, the next entry is about apa yang kita orang buat kat Times Square :)

3 comments:

Lia Hasty said...

agak frust tak g gntg.
xper nnti kite plan lain.
janji dpt jupe beb.

;-)

.::.liezza izz.::. said...

yeah..pasni kne tggu ak abis pantang dlu kay..br planning nk g memane kay..ad phm????hihi

juleha.aripen said...

baik ibu mengandung!
:)

Daisypath Happy Birthday tickers