Feb 13, 2011

The latest news about Bebot

Assalamualaikum
Ha! Ni gambar terbaru Bebot. Teruk kan luka dia. Angah kata ni dah ok sikit daripada yang mula-mula haritu siap berair+nanah lagi. Eeewww! Tapi pada aku, ni pun macam tak ok je. Siap berlubang bagai. Ish! Gambar ni diambil masa dia duk berehat kat rumah sebelah, actually rumah sebelah rumah aku tuh rumah kosong. So dia macam rumah terbiar tau, Bebot memang suka main kat situ. Sekarang tanggunglah luka berlubang tuh main katak siapa suruh.


Sakit-sakit pun still nak main-main. Angah kata lagi, malam-malam selalu sangat dia berjalan-jalan macam ambil angin kat Pavillion kot. Kat Muo ada Pavillion tau, jangan terkejut pulak. Kalau tengahari dan petang dia suka berjemur. Apekehentah perangai Bebot macam tuh.

Gambar ni paling terbaru, angah baru post kat wall Facebook aku dalam 3jam lepas. Dia dah lama tak mandi, kalau aku tak mandikan memang takde siapa nak mandikan si Bebot tuh. Tapi angah tukarkan rantai leher dia, sebab rantai before ni warna oren dah tak macam warna oren, kotor sangat.

4 comments:

N.A.M said...

kesiannya...trasa mcm ak pn kna skali bila tgk luka dia cam 2..pape pun...hope dia cepat sihat, k?

juleha.aripen said...

hehe. thanks ika.

purpleezzatee said...

~~weyh mkin cian plak aku tgk bebot ko ni...
bak maih s.alam la...
aku jge...
hehe...
tp btl lackp adek ko tu...
luka yg ni da ok dr yg ari tu...
cme tggu kering n yg lubang tu nnt bulu die tmbuh blk la...
bebot love u !

juleha.aripen said...

haha, bestnya jadi bebot ada orang love dia. hehehe.

Daisypath Happy Birthday tickers